
Откривам процедура по възлагане на обществена поръчка чрез покана до
определени лица.
Предмет на обществената поръчка: „Доставка на познавателни книжки, учебници
и учебни помагала за безвъзмездно ползване за децата от подготвителните групи и
учениците от I, III, IV и V клас в ОУ „Д-р Петър Берон” за учебната 2017/2018 г.“
Обществената поръчка включва следните обособени позиции:
• Обособена позиция № 1 - „Доставка на познавателни книжки, учебници и
учебни помагала за децата от подготвителните групи и учениците от I, III, IV и V клас за
учебната 2017/ 2018 г. от ИК „Анубис“ ООД, „Булвест 2000“ ООД и „Клет България“
ООД.
• Обособена позиция № 2 - „Доставка на учебници и учебни помагала за
учениците от III, IV и V клас за учебната 2017/2018 г. от издателство „Просвета-София“
АД“ и „Просвета Плюс“ ООД.
• Обособена позиция № 3 - „Доставка на учебници за учениците от V клас за
учебната 2017/2018 г. от ИК „Св. Георги Победоносец“ ЕООД“.
• Обособена позиция № 4 - „Доставка на учебници и учебни помагала за
учениците от IV и V клас за учебната 2017/ 2018 г. от издателство „Бит и техника“
ООД“.
Учебниците и учебните помагала са описани в одобрените с настоящото решение
покани.
Възложителят си запазва правото да поръча повече от прогнозното количество
познавателни книжки, учебници и/или учебни помагала в зависимост от новопостъпили
деца и ученици през учебната 2017/2018 г.
Обект на поръчката - доставка
Вид на процедурата - покана до определени лица по чл. 191 от ЗОП
Заявките са съобразени със Списъка на одобрените учебници и учебни помагала,
които ще се ползват през учебната 2017/ 2018 г., чл. 1, ал. 1, т. 1, 2 и 3 от ПМС № 79/
13.04.2016 г. за осигуряване за безвъзмездно ползване по един комплект познавателни
книжки за всяко дете от подготвителна група и по един учебен комплект/ учебник за
всеки ученик от I до V клас, Решение на Педагогическия съвет на ОУ „Доктор Петър
Берон", взето с Протокол № 6/ 15.03.2017 г. за избор на учебници и учебни помагала от
Педагогическия съвет и след становище на Обществения съвет, по предложение на
учителите, които ще преподават в съответния клас.
Прогнозна стойност
Обособена позиция № 1 - 23 384,84 лв.
Обособена позиция № 2 - 8 911,20 лв.
Обособена позиция № 3 - 334,80 лв.
Обособена позиция № 4 - 1 261,00 лв.
Срок на доставка на познавателните книжки, учебниците и учебните комплекти за
ПГ, първи, трети, четвърти и пети клас: до 28.08.2017 г.
Срок на договора - една година.
Място на изпълнение - гр. Ямбол, ОУ „Д-р Петър Берон”, ул. „Кожух планина“
№ 17.
Място и срок за подаване на оферти: офертата се представя в писмен вид, на
хартиен носител, всеки работен ден от 08.00 до 16.30 ч. в срок до 05.05.2017 г. в
канцеларията на училището.
Дата и място на разглеждане на офертите: в сградата на училището на
09.05.2017 г. от 10.00 ч.
Изисквания за изпълнение:
Поръчката следва да бъде изпълнена съобразно всички правила и нормативи,
действащи към настоящия момент относно изпълнението на възлаганите дейности.
Познавателните книжки, учебниците и учебните помагала трябва да съответстват
на утвърдените и одобрени от МОН списъци с учебници и учебни помагала, които ще се
ползват от учениците през учебната година.
Същите следва да отговарят на заложените в Наредба № 6/ 30.11.2015 г. за
познавателните книжки, учебниците и учебните помагала, както и в ПМС № 79/
13.04.2016 г. нормативи на средства.
Доставените учебници и учебни помагала следва да бъдат нови, неупотребявани и
надлежно комплектовани.
Доставените познавателни книжки, учебници и учебни помагала трябва да
съответстват и на избора на училището.
Критерий за възлагане - най-ниска цена.
Одобрявам на основание чл. 20, ал. 3, т. 2 във връзка е чл. 191, ал. 1, т. 2 от
ЗОП покани за участие в процедурата, съгласно образците, съставляващи неразделна
част от настоящото решение.
Определям лицата, до които да бъдат изпратени поканите:
„Булвест 2000” ООД, гр. София, ул. „Васил Друмев” № 36
ИК „Анубис" ООД, гр. София, ул. „Младен Павлов" 1, ет. 3
„Клет България” ООД, гр.София, ул. „Петър Делян” № 22, ет.З
„Просвета-София” АД, гр.София, кв. „Овча купел”, ул. „Земеделска” № 2
„Просвета Плюс” ЕООД, гр. София, кв. „Овча купел”, ул. „Земеделска” № 2
ИК „Св. Георги Победоносец“ ЕООД, гр. София, ул. „Топли дол”
„Бит и техника” ООД, гр. Варна, ул. „Капитан Райчо Николов” № 101
При подписване на договора следва да се представят следните документи:
1. Свидетелство за съдимост на лицата по чл. 54, ал. 2 от ЗОП.
2. Удостоверение от органите по приходите и удостоверение от общината по
седалището на възложителя и на участника за липса на задължения за данъци и
задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-
осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината
по седалището на възложителя и на участника, или аналогични задължения, установени
с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която
участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение
на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила;
3. Удостоверение от органите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда",
че не е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение
нарушение при изпълнение на договор за обществена поръчка на чл. 118, чл. 128, чл. 245
и чл. 301 - 305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени е акт на
компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е
установен.
Предлаганата цена от участниците следва да се представя в левове, без включен
ДДС.
В общата стойност трябва да бъдат включени стойността на предлаганите
учебници и учебни помагала, опаковката и маркировката им, транспортните разходи,
товаро-разтоварни разходи франко седалището на възложителя, дължимите данъци,
такси и всички други разходи за изпълнение предмета на поръчката, съгласно
техническите изисквания на Възложителя за предлаганите учебници и учебни
материали.
Цената на учебниците и учебните помагала не трябва да надвишава цените,
регламентирани в Постановление № 79/ 13.04.2016 г. за осигуряване за безвъзмездно
ползване на познавателни книжки, учебници и учебни комплекти.
В случай на констатирани отклонения от съдържанието, дефектни количества или
други установени скрити недостатъци Възложителят има право да поиска замяна на
негодните или с недостатъци екземпляри с такива, отговарящи на уговорените
изисквания.
1. За участие в процедурата, участниците следва да представят оферта по образец,
изготвена при настоящите условия и изисквания.
2. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника лично или от
упълномощен от него представител, по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка
или чрез куриерска служба.
3. Офертата се подава на български език.
4. При представяне на копия от документите, същите да бъдат заверени по
следния начин: на всяка страница да е изписан текст „вярно с оригинала” и да има
подпис и печат на участника.
5. Представените образци в документацията за участие и условията, описани в
тях, са задължителни за участника.
6. Срокът на валидност на офертата, представляващ времето, през което
участниците са обвързани с условията на представените от тях заявления, не може да
бъде по-малък от 90 (деветдесет) дни от датата на отварянето й.
Офертата следва да съдържа:
1. Заявление за участие е ценово предложение по образец. В ценовото
предложение на офертата, участникът посочва общата стойност за изпълнение на
съответната обособена позиция в български лева без ДДС, която следва да включва
всички разходи за изпълнение. Същият следва да предостави информация и относно
единичните цени на доставяните учебници и учебни помагала.
2. Пълномощно на лицето, подписващо заявлението и техническото
предложение (оригинал или заверено копие) - представя се, когато заявлението не е
подписано от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му
регистрация, а от изрично упълномощен негов представител.
3. Декларация по чл. 54, ал. 1 от ЗОП по образец
4. Техническо предложение по образец
Одобрявам образци на заявление за участие с ценово предложение, декларации,
техническо предложение.